Sunday, September 29, 2013

Collar cat

Saya nak let go semua collar kucing.

 ada 2 kategori collar ni satu yang baru belum dipakai lagi satu lagi yang telah pakai dan ada sedikit kekotoran.

Bagi yang ingin membeli kesemua collar berkenaan saya nak bagi semua sekali collar terpakai tu memandangkan kucing2 saya tidak selesa pakai collar berkenaan. Saya pernah pakaikan mereka sekali sahaja dan hanya bertahan beberapa hari lepas itu terus saya tanggalkan basuh dan simpan.

Collar baru ada 4 unit manakala yg terpakai ada 9 unit...Bagi empat unit yang baru setiap satunya berharga RM4.50 tetapi jika beli ke empat sekaligus saya hanya ambil harga RM4.00 utk satu unit dan giftnya saya akan bagi kesemua 9 unit collar terpakai berkenaan.

RM4.50/pc

RM4.50/pc

RM4.50/pc

RM4.50/pc

Collar terpakai 9 unit sebagai gift

No comments:

Post a Comment